De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cloer 6020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

i********@h********** 19-03-2023

Miskoop

Geschreven voor: Cloer 6020

Ik heb deze eierkoker gekocht voor het model. De zoemer maakt veel herrie en het apparaat lekt ontzettend.

Pluspunten

• Ontwerp

Minpunten

• Apparaat lekt
  • Harde zoemer

h*******@z******* 26-04-2022

NET NIET 2

Geschreven voor: Cloer 6020

NET NIET! gaf ik een maand of vier geleden al aan en daar blijf ik bij. Ik ben nu tientallen eieren verder en het is nog steeds niet 100% zeker of m'n zacht gekookte eitje ook is gelukt. De juiste hoeveelheid water in het apparaat toevoegen luistert naar nauwkeurig met meestal wisselend resultaat.
Hard gekookte eitjes met Pasen ging prima, maar dat luistert ook niet zo nauw.
De alarmzoemer als het eitje klaar is veroorzaakt nog steeds onrust bij m'n huisgenoten die het ding verwensen. Ik heb geen ervaring met andere eierkokers, maar deze raad ik niemand aan.
JH te L.

Minpunten

• tijd tabel
  • alarm zoemer

h*******@z******* 06-01-2022

Net niet!

Geschreven voor: Cloer 6020

Deze eierkoker is beslist niet de goedkoopste in zijn soort. Het snoertje is aan de korte kant, waardoor je dicht bij een stroompunt moet zijn. De wit plastic schaalverdeling op het wit plastic waterreservoir, gevuld met wit water, is slecht leesbaar en dus niet handig. Als de eieren klaar zijn gaat er een heel harde zoemer af ipv een vriendelijk belletje, of zo. Het is niet mogelijk om een zacht - en een hard gekookt eitje in één sessie te koken. Het is mij, na zes pogingen, nog niet gelukt om een zacht gekookt eitje voor elkaar te krijgen. Met telkens een beetje meer water, blijft het resultaat tot nu toe onder de maat. Hard gekookte eieren lukt prima. Deze eierkoker voor 3 eitjes is lekker klein en makkelijk op te bergen.

Yvon 28-11-2019

Geschreven voor: Cloer 6020

Het apparaat maakt heel veel lawaai en het apparaat wordt verschrikkelijk heet en lekt heel erg. Miskoop